سانترال در کرج:یک ارتباط بهینه از نان شب هم برای مجموعههای کاری همچون شرکتهای تجاری ادارات و سازمانها از نان
شب هم واجبتر میباشد به همین سانترال به عنوان یکی از بهترین و جامعترین راهکارهایی است که از سوی متخصصین به
مدیران این سازمانها پیشنهاد میشود راهاندازی یک مرکز تلفن میتواند بخش عظیمی از ارتباطات را به سر و سامان دهد.
یکی از ابزارهای ارتباطی قدرتمند میباشد که وجود آن اهمیت بسیار زیادی دارد و با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش
کسب و کارها استفاده از خطوط تلفن بیشتر از هر زمان دیگری نیاز است، از این رو با کمک سانترال میتوان ارتباطات را به شکل
موثرتری مدیریت نمود.
ما در این مقاله در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با سانترال با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که شناخت بیشتری از آن
به دست آورید. با ما همراه باشید.
سانترال در کرج | فروش و نصب | تصویر البرز
در شرکتهای تجاری مختلف با توجه به اینکه بخشهای زیادی وجود دارد نیاز به استفاده از چندین خط تلفن بیش از هر زمان دیگری
احساس میشود و در صورتی که از خطهای تلفن معمولی استفاده شوند نیاز است که هر خط تلفن جداگانهای به آن متصل شود
که در این حالت تعداد تلفنهای مورد نیاز بیش از حد تصور شده و شلوغی بسیاری را به همراه میآورد علاوه بر شلوغی اشکال
فضای بسیار مدیریت آنها را با اختلال مواجه میکند.. در صورتی که فردی به یه خط تلفن در بخش تماس گرفته باشد و با شخص
دیگری کار داشته باشد امکان وصل کردن خط به آن شخص وجود ندارد که همین هم دردسرهای بسیاری را برای افراد به همراه دارد
این در حالی است که با پیشرفت تکنولوژی و ساخت و تولید دستگاه تلفن سانترال این مشکل به شکل موثری برطرف شده است،
در صورتی که خطوط موجود از طریق دستگاه تلفن سانترال به کارکنان داده شود امکان مدیریت آن با سهولت بیشتری همراه می باشد
و امکان کنترل چندین خط به صورت همزمان وجود دارد.
در واقع میتوان گفت سانترال یک سیستم تلفن مرکزی است که افراد و کارکنان مختلف یک شرکت یا اداره هر کدام میتوانند از
خطوط داخلی مجزا برخوردار باشند و امکان برقراری ارتباط با دیگر قسمتهای شرکت با کمک این خطوط را دارند و نیازی نیست که
شرکت اقدام به خرید خط جداگانه نماید، بهتر است که بدانی این سیستم قابلیت پاسخگویی بیوقفه داشته و میتواند هزینههای
کمتری را برای صاحبین شرکت به همراه داشته باشد.
نحوه کار کردن سیستم تلفن سانترال به چه صورت است؟
وظیفه عمده این سیستم تلفنی مرکزی کنترل چندین خط تلفن شهری با کمک یک تلفن رومیزی میباشد دلیل استفاده از آن را
میتوان به کاهش هزینهها، محدودیت خرید خط تلفن و همچنین امنیت بالای تلفنهای مرکزی اشاره کرد.
در هر یک از دستگاهها تعدادی پورت خط شهری و تعدادی پورت به خروجی خطوط داخلی اختصاص داده شده است و بسته به شلوغی
خطا و ماهیت کار اداره باید یک نسبت منطقی را به تبدیل خط ورودی به پورت خروجی در نظر بگیرید.
این نسبت را یک نصاب حرفهای تلفن مرکزی با توجه به محاسباتی که انجام میدهد مشخص میکند، نحوه کار این سیستمها به
گونهای است که زمانی که تلفن زنگ میخورد در حالتی که فرد داخلی مورد نظر و شمارهگیری کند یا در حالتی که به اپراتور وصل شود
کدهایDTMF آشکار شده و بعد از انجام رمزگشایی برای برقراری مکالمه به یکی از خطوط اصلی متصل میشود.
امکانات سانترال
- محدودیت برای هر داخلی
- امکان تماس کنفرانس
- نصب دربازکن و استفاده از آن بر روی تلفن
- یکپارچه سازی مراکز تلفن
- هدایت صوتی تماسها به صورت خودکار
- مدیریت تماسهای خروجی و ورودی
- یکپارچه سازی و مدیریت تلفن همراه
- کاهش هزینههای ارتباطی
- مدل های مختلف سانترال
دستگاه سانترال را بسته به ظرفیت و عملکردی که دارد به مدلهای مختلفی دستهبندی میکنند که ما در ادامه به هر کدام
از آنها اشاره میکنیم.
سانترال بسته به ظرفیت را معمولا به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت دسته بندی میکنند.
بسته به نوع عملکرد معمولاً به دو دسته تحت شبکه و آنالوگ دستهبندی میگردد.
مقایسه دستگاه سانترال بر اساس ظرفیت
- *سانترال پر ظرفیت
- اضافه کردن داخلیهای جدید
- آموزش و پشتیبانی مستمر
- قابلیت دریافت خطوط شهری بسیار
- پشتیبانی مقرون به صرفه
- *سانترال کم ظرفیت
- عدم نیاز به اینترنت
شخصیسازی زیرساختها جهت مدیریت آسان
هزینه کمتری را به ازای هر اپراتور یا کارمند از شما دریافت میکنند.
سخن پایانی
شما کاربران عزیز میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در خصوص سانترال و قیمت این محصول کاربردی با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.